vineri, 13 februarie 2015

SC ROXANA MIRANLIV SRL: CALITATE SI PROFESIONALISM


SR EN ISO 9001 : 2008 ( ISO 9001 : 2008), SC ROXANA MIRANLIV SRL execută:


• Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor si podurilor
• Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide
• Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru electricitate si telecomunicatii
• Lucrari de demolare a constructiilor 
• Lucrari de pregatire a terenului 
• Lucrari de foraj si sondaj pentru constructii 
• Lucrari de instalatii electrice, sanitare, de incalzire si de aer conditionat
• Lucrari de ipsoserie 
• Lucrari de tamplarie si dulgherie 
• Lucrari de pardosire si placare a peretilor 
• Lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri 
• Lucrari de invelitori, sarpante si terase de constructii

Un comentariu:

  1. Numele meu este doamna Nadia Albert din Rusia și sunt astăzi o femeie fericită prin ajutorul unui împrumutător de împrumut, domnul Russ Harry. Voi trimite orice persoană care caută împrumut către această firmă de împrumut. El mi-a dat fericire mie și familiei mele, aveam nevoie de un împrumut de 500.000,00 USD pentru a-mi începe viața peste tot, fiind mamă singură cu 2 copii. Am întâlnit acest creditor credincios și DUMNEZEU care mă ajută cu un împrumut de 500.000,00 dolari SUA, la o rată scăzută. Este un om care se teme de Dumnezeu, dacă aveți nevoie de împrumut și veți rambursa împrumutul, vă rugăm să-l contactați prin e-mail-Elegantloanfirm@hotmail.com / număr Whatsapp + 393511617486

    RăspundețiȘtergere